9/02/2014

[11-12] Bad Moon Rising

Hej ^^

Na samym początku przepraszam za tak długą ciszę tutaj. Niby mam wakacje, ale miałam dużo na głowie (sama się w to wpakowałam) ahha ^^.
Z tego wszystkiego pozbyłam się jednego opowiadania - no dobra pozbyłam to takie brzydkie słowo. Po prostu zrezygnowałam z dalszego pisania tamtej historii. Pozostał mi miesiąc wakacji, mam nadzieję ,że spożytkuję go dobrze.

Dzisiaj przychodzą z jednym zamówieniem i z jednym szablonem wolnym. Drugie zamówienie postaram się wykonać na dniach, obiecuję.

Zamówienie dla Kamili T. #11


Szczerze? Sam nagłówek robiłam trzy razy, za każdym razem zaczynałam już robić z nim szablon i wtedy zaczynałam od nowa. Nie miałam zbytnio pojęcia co mogę na nim umieścić. Co do kolorów nie jestem pewna czy będą ci odpowiadać, bowiem chciałaś ciemne te są dość jasne. Jednak nie odpowiadałaś na moją wiadomość tak więc zamówienie oddaję w takiej formie w jakiej go zrobiłam.


Candice Accola #12


Ten szablon miał się w ogóle tu nie znaleźć. Jednak uznałam ,że komuś może się on spodobać. Wybrałam go z 5 innych ,które poszły do śmieci. Moim zdaniem ma w sobie jakiś urok.

Pozdrawiam, ściskam
xoxo
Lean

1 komentarz:

  1. Orgazm <3 Po pierwsze: Bo Calum, a po drugie, bo ŚLICZNY! <3 Ten drugi też, ale ten z Calumem <3 Mdleję. Masz talent kochana <3
    Pozdrawiam i wybacz, że dopiero teraz :*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy