9/13/2014

[19] Fairy Tail

Hej ^^



Nie, nie mam do oddania dzisiaj zamówień. Jednak mam coś do przekazania ,więc przychodzę z jednym szablonem wolnym by nie przychodzić z pustymi rękoma.

Zmienił się odrobinę regulamin - wzór zamówienia. Od tej notki, każdy zamawiający będzie musiał przy zamówieniu napisać przynajmniej dwa hasła dotyczące opowiadania.
O co chodzi? Na przykład, gdy mamy opowiadanie o Pamiętnikach Wampirów takimi hasłami będą: las, krew, mroczne budynki. Supernatural: pentagramy, impala, broń, potwory. Opowiadanie o zakochanych: kwiaty, zakochani, ;Opowiadanie o mrocznej tematyce: świece, stare budynki, mroczne miejsca, czaszki itp itd.
Chodzi o to ,że ja nie znam waszych opowiadań i nie wiem czego one dotyczą. Trudno jest mi zrobić szablon gdy nie wiem co mam na nim umieścić a nie chce wrzucać byle jakich stocków tylko po to by jakieś były, nawet jeśli nie mają one nic wspólnego z opowiadaniem. Tych haseł nie musi być dużo, wymagane są przynajmniej dwa. Jeśli tylko jakieś jedno będzie pasować do waszego opowiadania i nie dacie wymyślić nic innego to wtedy opcjonalnie może być jedno.


Demi Lovato #19


Do usłyszenia
xoxo
Lean

2 komentarze:

  1. Ojeej <3 <3 <3 Demi <3 <3 <3 <3 <3 Kocham <3 <3 <3 Demi taka cudna jak zawsze :3
    A co do szablonu... No cóż... Nie taki jak zawsze... Jakiś taki... Hmm... CUDOWNY <3 <3 <3 JAK ZAWSZE <3 <3 NIE MAM CO MÓWIĆ INNEGO.
    Dziękuję i do widzenia ;*
    Pozdrawiam, jak i dziękuję za przyjęcie mego zamówienia *czy to już trzecie?*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ^^ hahah taaak chyba już trzecie :P <3

      Usuń

Obserwatorzy