9/18/2014

[22-24] Fire and Blood


Hej Wam ^^.

16 września br. na kanale odnotowano 216 wyświetleń oO - jejku, dla niektórych to może norma, ale dla mnie to naprawdę coś wielkiego. Dziękuje.
Witam też nowych obserwatorów, Wasza obecność wiele dla mnie znaczy.

Jak widzicie zmienił się 'odrobinę' wystrój bloga xD. Pomyślałam ,że czas na małe zmiany skoro pojawiła się nowa galeria.
Ostatnio dużo myślałam - taaak mi też się to zdarza, czy powinnam tu dodawać też inne grafiki, nie tylko Szablony. Doszłam jednak do wniosku, że:

  • Sygnatur nie będę dodawać bo nienawidzę ich robić i od zawsze nienawidziłam. 
  • Tekstur nie potrafię robić a dodawanie czyiś jest nie tylko nieuczciwe, ale i bezsensowne.
  • Czcionki, w tym w ogóle nie widzę sensu. Bo niby po co? Skoro sama ich nie tworzę, więc jaka to filozofia znaleźć czcionki na internecie i je dodać w notce? (ja zamiaru ich dodawać nie mam, chyba że ktoś poprosi mnie o czcionkę, którą użyłam w jakiejś pracy wtedy podam jej nazwę.)
  • Koloryzacje- ok, tutaj  tworzę nowe koloryzację, więc mogę je czasami dodawać. 


Hmmm, pytanie do Was. Czy chcecie bym dodawała tutaj czasami w notce jakieś 'bonusy' w postaci innych grafik, koloryzacji, manipulacji itd itp. ?

A co do mnie. To jest mi niezmiernie miło z komentarzy pod ostatnią notką. Przez Was w piórka obrosnę i odlecę haha ^^.
W dodatku ku moje radości znalazłam swoje KREDKI!! Bez śmiechu mi tutaj, serio chodzi o kredki, ale nie takie zwykłe ale akwarelowe. Zawsze się zastanawiałam czy powinno się mówić ,ze nimi się rysuję czy maluję bo jakby nie patrzyć to robi się te dwie rzeczy. Hahaha
Jeszcze nie próbowałam ich w żaden sposób wykorzystać (bez skojarzeń) zazwyczaj rysuję jedynie ołówkami, czasami coś malnę na płótnie. Jeśli będziecie chcieli mogę pokazać wam jakiś mój rysunek. A co mi tam, przynajmniej widząc te 'straszydła' poprawie Wam humor.

Na kanale YT właśnie wybiła mi okrągła liczka subskrybentów a jest nią 500! woow nie spodziewałam się :D Ostatnimi czasy dodałam filmik z niedokończonymi projektami (jest ich tak naprawdę wieeele) Daję link może Was zaciekawi :)


Ok, nie przeciągając dłużej, mam do oddania tylko jedno jak na razie zamówienie i dwa minimalistyczne szablony wolne. Uwielbiam minimalizm, może Wam też się spodoba.
Reszta zamówień powinna być gotowa do 1 października (zapewne wcześniej + jakaś notka z wolnymi), wtedy to zrobię sobie z tydzień urlopu na sprawy związane z rozpoczęciem życia szkolnego i kolejka znowu ruszy.



Zamówienie dla Jewelka / Zayn Malik & Harry Styles #22



Teen Wolf #23


Szablon #24

15 komentarzy:

  1. DZIĘKUJEMY ;* Naprawdę razem z Pauliną bardzo dziękujemy za wykonanie tak przepięknego szablonu, który ozdobi i podkreśli nasze opowiadanie. Jesteś kochana i cieszymy się, że zechciałaś go dla nas wykonać. Jeszcze raz baaaardzo dziękujemy ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nmzc :* Współpraca z Tobą to czysta przyjemność :D

      Usuń
    2. Hahahaha mam jeszcze jeden szablon do zrobienia więc nie zapominaj o mnie hahaha nie no dam ci chwilę odpoczynku od siebie :P

      Usuń
  2. Przestań Lean... To robi się bardzo denerwujące... ;-;
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    To wszystko jest zbyt piękne.. O Jezu... Ten filmik :o O Jezu... Te szablony... O Jezu... Przestań, bo zejdę. Serio zejdę <3
    Piękno.. Piękno <3 A ten główny... <3 <3
    PRZESTAŃ!
    Jezu. Czekam na otwartą kolejkę, bo muszę zamówić u Ciebie jeszcze... Chyba dwa szablony <3
    No. Koniec kurka tego! Pośpiesz się <3 <3 Low ju <3 "
    Pozdrawiam. :*
































    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ile ty masz tych blogów? haha Dziękuje bardzo za te jakże miłe słowa :* <3

      Usuń
  3. cholera mój poprzedni komentarz byl taki nieogarnięty za co przepraszam xd a dzisiaj znów pewnie taki będzie,a to dlatego,że nie jestem w stanie opisać jak bardzo podobają mi się twoje szablony ♥ znów się zakochałam ♥ i coś czuję że tak będzie z każdą kolejną notką,na nowo będę zakochiwać się w twoich cudownych szablonach :D ten pierwszy z harrym i zayn'em to zdecydowanie mój dzisiejszy faworyt <3 piękny jest po prostu :D a jeśli chodzi o szablony wolne to ja też bardzo lubię takie proste szablony :) ten drugi z tą dziewczyną jest świetny! :D jeju nie mogę doczekać się kolejnej notki i kolejnych cudeniek,które stworzysz *o*
    jestem jak najbardziej an tak jeśli chodzi o dodawanie różnych dodatków i pokazanie twoich prac artystycznych :D
    i oczywiście pokochałam te filmiki *O* numer pierwszy i drugi są najlepsze <3333 caroline i stiles,elena i scott niezłe połączenia chciałabym to zobaczyć hahah :D ♥
    nie wiem co jeszcze napisać,jestem oczarowana dzisiejszą notką <3 ale cholera mam szczęście,że znalazłam tego bloga *o*
    szkoda,że kolejka zamknięta bo akurat dzisiaj chciałam złożyć zamówienie hhahaha taki pech xd cóż poczekam,aż znów ją otworzysz bo aktualnie to o czym marzę to jakiś twój cudowny szablon na moim blogu :D a więc uzbrajam się w cierpliwość :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ^^ Nawet nie wiesz jak mi miło ,że spodobały Ci się moje prace :) gdy kolejka będzie otwarta śmiało składaj zamówienie (szczerze to oprócz tych złożonych niezgodnie ze wzorem to chyba nie odrzuciłam jeszcze żadnego zamówienia haha)
      W kolejnej notce zalecam nie spożywać żadnych płynów w czasie czytania bo na widok mojego 'rysunku' można się zadławić, serio straszą :D
      Jeszcze raz dziękuje :)

      Usuń
    2. straszą? pff założę się,że są cudowny i nie mogę się doczekać aż nam je pokarzesz *o*
      hahah zamówienie złożę na pewno,nie odpuszczę sobie szablonu twojego autorstwa :D jestem tak bardzo niecierpliwym człowiekiem,ale dla takich dzieł jaki tworzysz warto czekać *o*
      i jeszcze chciałam się zapytać,a ostatnio zapomniałam co to za serial/film,z który jest w filmiku z numerem 9 ? :D

      Usuń
    3. Marvels Agent's of S.H.I.E.L.D. ^^

      Usuń
  4. O Jezu. Zapomniałam o najważniejszym:
    JEZU! ZNALAZŁAŚ KREDKI! XD
    *wybacz, musiałam* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAAAAK :D nawet nie wiesz jaka radość zapanowała w moim pokoju. A najlepsze ,że znowu nie pamiętam gdzie je walnęłam.

      Usuń
  5. Świetne szablony. Bardzo mi się podoba ich wyważenie. Pierwszy ma fajną kolorystykę, a dwa kolejne są super minimalistyczne. Mogłabyś pokazywać efekt po najechaniu na menu, jeśli jest jakiś. Byłoby to ciekawe dopełnienie podglądu. Ogólnie extra ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ^^ Tak, menu mają efekty przejścia, tylko program który używam do robienia screenów robi to tak szybko ,że nie zdążam najechać na menu :D ale może coś wykombinuję :)

      Usuń
  6. Piękny szablon :') Niby taki prosty i niepozorny, ale niesamowicie mi się podoba <3
    Naprawdę świetnie jest ^o^ Jak ja widzę niektóre szablony innych szabloniarek, to aż mi się głowa załamuje. Przestały się starać, nie mają chęci do dalszego tworzenia.
    Ale Ty tworzysz cudowne... DZIEŁA SZTUKI, CHOLERA JASNA i ja po prostu...
    AKASUHDGSJHDFSAH]
    PRZESTAŃ, NO ;__________________________;
    Co do filmików :
    Nie oglądałam ani Supernatural, ani TW, ale planuje zacząć niedługo. Nie niszcząc sobie niespodzianek, po prostu nie obejrzałam ;u;
    Gdy będę "w temacie" na pewno obejrzę, bo kocham fanvidea <33
    ORAZ KOLORYZACJE *O* NIE MOGĘ SIĘ DOOOCZEKAĆ ;-; Kocham koloryzacje <3
    MAJ GAT ;_; Piękne, po prostu piękne tworzysz "rzeczy" ^o^
    Chciałabym tylko zapytać o jedną rzecz!
    Nie wiem czy zobaczyłaś, zaakceptowałaś prośbę o zamówienie, które złożyłam.
    Pisałam 3 dni temu, gdyż wyjeżdżałam i nie byłam w stanie wejść i sprawdzić ;u;
    NO I OSTATNIA RZECZ!
    OKRUTNIE RANI MOJE SERCE TEN SZABLON, GDYŻ JEST ZBYT CUDOWNY, ABY ISTNIEĆ. JEST JAK ROBERT DOWNEY JR., CHOLERCIA JASNA ;___;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam ci zaproszenie na gg :) ale nadal go nie przyjełaś a chciałam zapytac cię o punkt 6 by móc przyjąć. Jak wreszcie przyjmiesz i się spiszemy to wtedy przyjmę :D
      i dzięęęęęęęęękuje bardzo :* <3 <3

      Usuń

Obserwatorzy