9/25/2014

[26-28] Rude

Hejo ^^


Jak Wam mija tydzień? Dla mnie zdecydowanie za szybko. Ogólnie cały dzień mam takie dziwne pogodowe deja vu. Wręcz jestem pewna ,że jak wyjrzę za okno to ujrzę śnieg, a moja mama krząta się po kuchni przygotowując potrawy na święta. ^^
Dzięki temu o wiele lepiej czyta mi się książki. Właśnie jestem na 3 części sagi Szeptem. (Dziennie czytam po jednej części, jutro więc skończę całą sagę).
Humor mi popsuło pojawienie się planu zajęć na październik. Układać go musiał jakiś barbarzyńca. Nie dość ,że dojeżdżam do szkoły to jeszcze codziennie pomiędzy zajęciami mam kilku godzinne przerwy i kończę tak późno ,że za nic nie będę miała czym wracać - spanie kątem u znajomych witaj ponownie. Grrr i jeszcze ci wykładowcy. Tak bardzo się cieszyłam ,gdy w tamtym roku myślałam ,ze żegnam się z nimi na stałe. :/

Ale ok, oddycham jakoś. Mam do oddania dwa ostatnie zamówienia przed moim urlopem ^^. I jeden szablon wolny, który nigdy tu się znaleźć nie miał - sami zobaczycie dlaczego.


Zamówienie dla Soul #26


Z nagłówka jestem najbardziej zadowolona. Uwielbiam czasami pobawić się w PS-ie. ^^ Jako przykład podałaś szablon z TW, który był prosty, więc prostotę chciałam tu zachować. Nie zrobiłam takiego szablonu jak tam bo mi nie pasował. Jednak zrobię wyjątek od regulaminu i jeśli będziesz chciała bym poprawiła coś w CSS-ie to daj mi znać na GG. W następnym tygodniu coś zdziałam.
Zamówienie dla Gdzie jest mój Watson? #27


Wiem ,że nie konsultowałam się z tobą podczas tego zamówienia za co przepraszam. Ale wszystko zrobiłam dziś rano i sądziłam ,że jesteś zapewne w szkole. Tutaj też daję ci wolną rękę co do reklamacji (mam dobry dzień haha) ale poprawić cokolwiek będę mogła dopiero w następnym tygodniu.
Nina Dobrev #28


Ten oto szablon miał trafić do śmieci. Jak widzicie wszystko jest zbytnio nachylone do prawej, ale mimo wszystko podobał mi się na tyle by go uratować. Ja sama tą krzywiznę odkryłam dopiero przy robieniu zrzutów ekranu. jednak szkoła popsuła mi humor i nie chciało mi się poprawiać.
Koloryzacja #3



Kolejka pozostaję zamknięta. Ja sama udaję się na urlop. Następna notka powinna pojawić się w następny weekend, ale nie obiecuję ,że wtedy już otworzę kolejkę. Zrobię to gdy będę miała pewność ,że znajdę czas by wykonać zamówienia. Jednak będę tu codziennie zaglądać, więc możecie pisać, pytać itp.  

12 komentarzy:

  1. Matko... Aż mi... Aż mi odebrało mowę, normalnie. Naprawdę. Pięknie. Niesamowite.
    Cudownie. Bosko. Idealnie. Lepiej, niż się spodziewałam.
    Naprawdę... CUUDDOOOFNIE, NIE UMIEM NIC POWIEDZIEĆ INNEGO ; ___ ;
    Podziwiam talent <3
    Za chwilę wstawiam... Matko Bosko, wygląda idealnie!
    KOCHAM CIEBIE, LEAN! ;U;
    PIĘKNIE, CUDNIE I NORMALNIE SZKODA SŁÓW, IDĘ PATRZEĆ NA TEN SZABLON ;U;
    MASZ WIELKIWIELKIWIELKIOGROOOOOOOMNY TALENT!
    Dziękuję bardzo za piękny szablon!
    *jeszcze raz*
    WATSON APPROVES!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh dziękuje ^^ ulżyło mi ,że Ci się spodobał, ponieważ nie wysyłałam Ci próbnej wersji ,ale super ,że wszystko jest ok :D

      Usuń
  2. Dziękuje! Jest przepiękny! Dalej jaram się tym nagłówkiem który przesłałaś mi przez GG! Ustawiłam go sobie na tapetę! :D Idę wstawiać na bloga! Dziękuje jeszcze raz! Gdybym mogła pisałabym cały czas Dziękuje, ale nie mam na to tyle czasu :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ,że u mnie zamówiłaś :D Miałam wielką frajdę mogąc go dla Ciebie stworzyć. :)

      Usuń
  3. Ykhym.
    Nie wiem co ty pieprzysz, bo szablon z Niną najbardziej mi się podoba z całej notki! <3
    Oczywiście na drugim miejscu szablon z Benedictem, bo to... No Benedict <3 <3
    Kocham i życzę powodzenia... Ja też mam urwanie głowy ;-; Kartkówki, klasówki i praca domowa.
    Dzięki mojej mamie zamiast 6 lekcji angielskiego w szkole dodatkowo mam 2 lekcje w szkole językowej i jedną w domu... 9! Serio mamo?! :-:
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że jakoś otworzysz kiedyś kolejkę ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ^^ ok wiesz ,że ja mam niezliczone pole krytycyzmu do siebie :P dziękuje za wszystko :D
      ooo angol wrr nie lubić ,mi się w tym roku zmienia ćwiczeniowiec i boję się tego co będzie

      Usuń
  4. Wchodzę sobie tutaj, ponieważ dawno nie zaglądałam na Twoja szablonarnie i od razu uderzyło mnie piękno głównego szablonu. To zdjęcie, tekst, obróbka - cudowna!
    Co do notki. Podoba mi się bardzo pierwsze zamówienie. Takie mroczne. Świetne zdjęcia wykorzystane oraz kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. okay nie wiem od czego zacząć o,o
    przez tydzień nie miałam internetu,dlatego nie skomentowałam poprzedniej notki,za co przepraszam,ale sama rozumiesz siły wyższe xd
    a dzisiaj wchodzę i znów jestem oczarowana *O*
    jak ty to robisz,że wszystko co wychodzi spod twojej ręki jest tak niesamowite? *O*
    najpierw ten twój rysunek z poprzedniej notki-cudo po prostu! i jeśli tak wyglądały twoje początki to nie mogę sobie nawet wyobrazić jak teraz wyglądają twoje prace o,o ♥o♥
    po drugie-ten szablon! wchodzę i po prostu padłam z wrażenia ♥o♥ tak cudownego szablonu jeszcze nie widziałam,żadna z szablonarni,które obserwuję nie ma tak pięknego szablonu jak ty! jest cholernie idealny,mogłabym siedzieć i patrzeć na niego godzinami xd o,o
    potem oglądam te 3 szablony i znów jestem zakochana <3 jeju zdradź ten sekret,jak ty to robisz?są przepiękne,po prostu brakło mi słów o,o ja prdl ten pierwszy z ian'em *O* taki mroczny,zdjęcia idealnie dopasowane ogólnie wszytsko *O* tak to ten moment gdy nie wiem co powiedzieć i po prostu piszę bzdury i dalej w ciszy podziwiam te szablony!
    ten drugi jest równie cudowny co pierwszy *O* jedynie nie wiem co ty pieprzysz,że ten z niną nie powinien się znaleźć?!według mnie jest iealny i strasznie mi się podoba O-O dobrze,że go jednak dodałaś,jezu nie mogłam się na niego napatrzeć xd
    reasumując-jak zwykle wszystkie szablony skradły mi serce,są idealne co w ogóle mnie nie dziwi,gdyż wszystkie twoje prace takie są :3 i jedynie po tej notce jeszcze bardziej nie mogę sie doczekać aż otworzysz kolejkę i będę mogła coś zamówić *O*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak internetu? oO Znam ten ból, nie życzę go nikomu. Nawet nie wiesz jak ucieszył mnie twój komentarz. Tyle miłych słów w jeden dzień to przestępstwo :D Dziękuje za nie ślicznie :* <3

      Usuń
  6. okay nie wiem od czego zacząć o,o
    przez tydzień nie miałam internetu,dlatego nie skomentowałam poprzedniej notki,za co przepraszam,ale sama rozumiesz siły wyższe xd
    a dzisiaj wchodzę i znów jestem oczarowana *O*
    jak ty to robisz,że wszystko co wychodzi spod twojej ręki jest tak niesamowite? *O*
    najpierw ten twój rysunek z poprzedniej notki-cudo po prostu! i jeśli tak wyglądały twoje początki to nie mogę sobie nawet wyobrazić jak teraz wyglądają twoje prace o,o ♥o♥
    po drugie-ten szablon! wchodzę i po prostu padłam z wrażenia ♥o♥ tak cudownego szablonu jeszcze nie widziałam,żadna z szablonarni,które obserwuję nie ma tak pięknego szablonu jak ty! jest cholernie idealny,mogłabym siedzieć i patrzeć na niego godzinami xd o,o
    potem oglądam te 3 szablony i znów jestem zakochana <3 jeju zdradź ten sekret,jak ty to robisz?są przepiękne,po prostu brakło mi słów o,o ja prdl ten pierwszy z ian'em *O* taki mroczny,zdjęcia idealnie dopasowane ogólnie wszytsko *O* tak to ten moment gdy nie wiem co powiedzieć i po prostu piszę bzdury i dalej w ciszy podziwiam te szablony!
    ten drugi jest równie cudowny co pierwszy *O* jedynie nie wiem co ty pieprzysz,że ten z niną nie powinien się znaleźć?!według mnie jest iealny i strasznie mi się podoba O-O dobrze,że go jednak dodałaś,jezu nie mogłam się na niego napatrzeć xd
    reasumując-jak zwykle wszystkie szablony skradły mi serce,są idealne co w ogóle mnie nie dziwi,gdyż wszystkie twoje prace takie są :3 i jedynie po tej notce jeszcze bardziej nie mogę sie doczekać aż otworzysz kolejkę i będę mogła coś zamówić *O*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako Cumberbitch muszę to powiedziec - to jest chyba najlepsza Sherlockowa praca jaką widziałam. Nic dodac, nic ując. Majstersztyk *_* Jesteś niesamowita, nie wiem czemu dopiero teraz tutaj trafiłam ale się ciesze bo zawsze lepiej później niż wcale. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy